vrijdag 19 maart 2010

wat een dag

Heyhoi,

Ik was nog vergeten te zeggen dat ik vanavond naar een concert ga van
Kila, een Ierse band die veel met wereld muziek doet. Maar das niet de
rede voor deze snelle update.
Ik heb gewoon domme pech vandaag. Toen ik vanocchtend een douche nam
heb ik blijbaar de badkamer deur niet goed achter me dicht getrokken.
Toen ik de vloer van de badkamer had droog gemaakt en naarbuiten
stapte, stapte ik in doordrenkte vloerbedekking. "oh nee niet weer!!."
Ik heb zo goed en zo kwaad als het ging alles proberen droog te deppen
met handoeken. Er liggen nu nogsteeds handoeken in mijn kamer maar die
haal ik weg voordat ik naar college ga. Ik laat ook maar de verwarming
aanstaan en de ramen dicht in de hhoop dat het verder uitdroogd.
Gelijk ook maar even een mail naar de receptie gestuurd en gevraagd of
ze een dihumidifier kunnen neerzetten als ze denken dat dat nodig is.
Bleh! Wat een rot begin van de dag! Ik ben blij dat ik vanavond het
concert heb. Ik ga met Kaisa trouwens.

Groetjes, Rox.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Victoria Lodge

Victoria Lodge
Victoria Lodge, hier woon ik in Ierland

UCC

UCC
University College Cork, hier studeer ik