zondag 21 maart 2010

Het is lente!

Hey allemaal,

Het was al een paar weken mooi weer in Ierland maar de vrijdag dat ik
een zwembad in mijn kamer had en ik naar het concert van de Ierse
groep Kíla ging was het rot weer.
Vandaag is het prachhtig weer, bijna te warm voor een jas! De
dehumidifier heeft zijn werk goed gedaan want mijn kamer is weer
droog. Nadat ik vanochtend geleerd en schoongemaakt had besloot ik met
Euka weer naar de Lee Fields te gaan. Ik ben zo blij dat ik dit nu
eindelijk zelf kan. Achteraf vraag ik me af waarom ik zolang
getwijfeld heb om het pad in mijn eendje te lopen.
Net nog even geleerd en nu dit berichtje op mijn blog aan het schrijven.

Kíla was geweldig!!! Het concert was in een pub en ik ben nog nooit
bij een concert geweest waar er zoveel mensen in een kleine ruimte aan
het springen en danse waren. Gevolg, bij iedereen liep het zweet met
stralen over zijn lijf. Ze zijn life nog beter dan op cd. Ze begonnen
pas om 10 uur met spelen maar ze stopten om kwart voor 12. Dit keer
ben ik niet blijven rondhangen om ze te ontmoeten. Ik had namelijk de
volgende dag met Barbara afgesproken om haar met Modern Iers te
helpen. Bovendien was de kans dat ik ze zou kunnen ontmoeten niet zo
groot want ze waren alles aan het opruimen en backstage en ik had geen
zin om lang te blijven wachten. Misschien een andere keer. Ze hadden
een djembe! Ik wilde het liefst op het podium springen en vragen of ik
mocht meespelen. Maarja, dat doe je dan toch maar niet.
Nou dit was dan weer mijn van de 'hak op de tak' update.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Victoria Lodge

Victoria Lodge
Victoria Lodge, hier woon ik in Ierland

UCC

UCC
University College Cork, hier studeer ik