zaterdag 22 mei 2010

examens achter de rug!

Hoi allemaal,

Nou gisteren was het zover, mijn laatste examen van dit jaar!!
Ik heb over het algemeen wel een goed gevoel over mijn examens. De
enige waar ik onzeker over ben is Oud Iers, maar daarr ben ik
eigenlijk altijd onzeker over.
Na mijn examen had ik afgesproken met Judith Iasmine en Kaisa. Kaisa
vertrekt vandaag alweer naar Finland. We hebben dus nog snel skype
namen uitgewisseld zodat we wel contact kunnen blijven houden.

Ik dacht dat ik de laatste zou zijn die vanuit Ierland zou vertekken
op 4 juni maar Judith spand de kroon. Zij vertrekt pas eind juni. Haar
ouders en zus komen langs en ze gaan dan samen rondtrekken door
Ierland.
Volgensmij blijf ik wel alleen in Victoria Lodge. In ieder geval gaan
al mijn huisgenoten eind volgende week weg. We moeten nog afspreken
wanneer we gaan schoon maken, want dat is wel nodig.

Om mijn dag vandaag helemaal goed te maken is het vandaag ook nog
prachtig mooi weer. Vanmiddag dus lekker naar de Lee Fields met Euka.

Volgende week ga ik wel gewoon naar UCC. Er moet nog een planning voor
mijn Bachelor scriptie gemaakt worden en mijn vertaling voor Oud Iers
in Utrecht moet ook nog af.

Genoeg te doen dus, maar nu even vrij.

Groetjes, Rox.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Victoria Lodge

Victoria Lodge
Victoria Lodge, hier woon ik in Ierland

UCC

UCC
University College Cork, hier studeer ik