zondag 30 mei 2010

mijn laatste week!

Hoi allemaal,

Een raar idee, maar morgen begint mijn laatste week in Ierland.

Onverwacht heb ik nog wat leuke dingen gedaan vorige week. Op zaterdag ben ik samen met Barbara naar Kinsale geweest, een klein havenstadje. Gewoon lekker genieten van het mooie weer en blij zijn dat ik mijn examens af heb.
Deze week heb ik geprobeerd aan mijn scriptie en vertaling te werken. Het gaat allemaal wat moeizamer dan gedacht helaas.
Gisteren voelde ik me niet lekker maar ik had afgesproken om Siobhán in Killarney op te zoeken. Dit was de laatste keer dat het kon dus ik ben toch maar gegaan. Ik had weer geluk want haar zoon Stephen kon me weer ophalen, dus dat scheelde weer een busrit.
Euka en Jack hebben het erg naar hun zin gehad samen. Het was alleen jammer dat Euka er om 5 uur 's nachts weer uit wilde omdat ze was vergeten dat ze moest plassen. Ze heeft dit eigenlijk altijd als ze in een nieuwe omgeving is. Helemaal als er een andere hond bij is. Ze was die nacht sowieso werg onrustig.
Gisteren hebben we nog een stuk met de honden gelopen. Daarna zijn we Siobhán's kleinkinderen gaan opzoeken en daarna bracht Stephen mij weer naar Cork. Hij zei dat hij daar toch heen moest omdat zijn oude auto daar nog stond en die wilde hij gaan verkopen. Echt super aardig!
Gisteravond heb ik ook mijn huisgenoten alvast maar gedag gezegd. Ze moesten vandaag om half zeven opstaan om optijd de bus naar het vliegveld te hebben. Ook maar even skypenamen met hun uitgewisseld.
Ik heb nu dus het rijk alleen.
Ik voel me vandaag nogsteeds een beetje moe en ziekig maar wil toch proberen te werken. Ik heb al wat Oud Iers verbeterd, dus mocht ik dan in slaap vallen vanmiddag dan heb ik in ieder geval iets gedaan.
Nog 1 weekje en dan ben ik weer op Nederlandse bodem. Nog een maand en Martijn is weer terug!

Groetjes, Rox.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Victoria Lodge

Victoria Lodge
Victoria Lodge, hier woon ik in Ierland

UCC

UCC
University College Cork, hier studeer ik