donderdag 13 mei 2010

fire drill!

Hoi allemaal,

Omdat het examenmaand is, doen de studentenverenigingen niks meer.
Vandaar dat ik, behalve leren, niet zo heeel veel beleef.
Het meest interesante van deze week was vanochtend om 8 uur. Er was
weer een fire drill gepland. Joepie, ik was juist zo blij dat ik dat
brandallarm een maand niet gehoord had.
Na ons half uur verplicht buiten staan in de kou, mochten we weer
naar binnen. De brandweer commandant sprak ons nog streng toe. "Het
duurde meer dan 3 minuten voor het gebouw leeg was. Tijdens een echte
brand kunnen er dan al mensen gestikt zijn, dus let hier op." Je
hoorde mensen denken, ja, tuurlijk maar dit was toch een oefening dus
denk je nou echt dat ik ga rennen ofzo.

Vandaag maar weer hard aan de studie. Ik heb examens volgende week
dinsdag, woensdag en vrijdag. Daarna ben ik klaar met mijn examens en
kan ik me op mijn scriptie en nog een andere opdracht die ik nog moet
inleveren in Utrecht richhten.

Oja, vorig weekend was trouwens wel leuk. Op zondag zijn Judith en ik
naar de Lee Fields gegaan. Daarna wilden we nog wat drinken in de
stad. Omdat het café waar zij naartoe wilde dicht was, kwamen we uit
bij de Soho. Dit is het café waar ik met mijn ouders en Martijn ooit
eens hele goede natcho's heb gegeten. Judith vond de natcho's ook een
goed idee.
Daarna gingen we nog even naar het Peace Parc. Daar zaten een paar
jongens te djembeën, en ik kon het niet laten om te vragen of ik even
mocht spelen. De jongens vonden het gee probleem en één stond er graag
zijn djembbe af. Ik geloof dat ik ruim een half uur heb zitten
trommelen. Judith vond het erg leuk klinken en ze heeft een foto
gemaakt.
Ik hoop dat het lukt om de foto op mijn weblog te zetten. Ik voeg hem
wel bij maar weet niet helemaal of het op deze manier moet.

Nou, nog even hard leren en een drukke week voor de boeg maar dan zit
het meeste er weer op. Raar idee eigenlijk.

Groetjes, Rox.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Victoria Lodge

Victoria Lodge
Victoria Lodge, hier woon ik in Ierland

UCC

UCC
University College Cork, hier studeer ik